پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 1167971
۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
سوده بیگلری‌پور

حوزه / مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) بندر خمیر گفت: جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت در منطقه قرار دارد و این مردم ایران هستند که با انتخاب اصلح می‌توانند دشمنان را ناامید و این قدرت را حفظ کنند.

خانم سوده بیگلری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: در این برهه از زمان، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت در منطقه قرار دارد و با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و عملکرد موفق دولت شهید جمهور، ایران به‌عنوان الگویی برای کشورهای تحت سلطه و محور مقاومت، حتی دانشجویان آمریکایی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با شهادت شهید رئیسی، بسیار پر اهمیت است که چه کسی و با چه خط فکری به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی انتخاب می‌شود، رئیس‌جمهوری که مدافع محرومان و امنیت ملی باشد یا رئیس‌جمهوری که غرب‌گرا باشد و چشم به آمریکا بدوزد.

مدیر مدرسه علمیه نرجس خاتون بندرخمیر، با بیان اینکه این دوره حتی یک رأی هم سرنوشت‌ساز است، گفت: اختلاف یک رأی در تعیین رئیس‌جمهور مؤثر است، از طرفی عدم مشارکت در انتخابات، دشمن را برای مداخله در امور کشور ترغیب خواهد کرد.

بیگلری خاطرنشان‌ کرد: ازآنجایی‌که هر ایرانیِ وطن‌دوستی خواهان ایرانی قوی و قدرتمند است، واجب و ضروری است تا در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشد، چرا که مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتیبانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، استمرار خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی ابراز کرد: از همه ملت ایران، پیر و جوان، مرد و زن دعوت می‌کنیم برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از خون شهدا در این انتخابات مشارکت داشته باشند و با انتخاب اصلح خود دشمنان را ناامید کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha